منتظرت می مونم

بهشت نبود"

واسه همینه که ارزو می کردم که ای کاش می شد لحظه ها رو پس گرفت.

ولی این ارزو انقد بزرگ بود و همیشه انقد دور بود که هر چی دستامو دراز می کردم نمی تونستم بگیرمش.

دلم می خواست تمام دل های عاشق رو قرض بگیرم تا عاشق تو باشم.

ولو که این عشق واسه همیشه خاکسترم کنه.

گاهی سوختن انقدر شیرین که نمیشه باور کنی.

عشق من مثل اتیشی بود که کنار ساحل بر پا کنی.

نرم ونرمک با باد ساحل پا گرفته بود و اروم اروم شعله گرفته و

گرمم کرده بود.

هزارتا قاصدک با هم می سوزند ولی نه موندگارند ونه گرم می کنن.

اگر لازم باش تمام عمر منتظرت میمونم.حتی اگه نیایی.



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت23:47---19 ارديبهشت 1391
من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم

دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم

قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم

عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم

کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم

سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم

من می ترسم پس هستم

این چنین می گذرد روز و روزگار من

من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم

(زنده یاد حسین پناهی)



قلب تنها
ساعت17:16---16 اسفند 1390
سلام.وبت خوبه.جملاتش ازدوربوی عشق میده.جملاتت دردمنو تازه کردوایندردو دوست دارم .افسوس که عشق مامردان راکسی باورنداره.برات ارزوی خوشیختی وسعادت مندی میکنم عصرت خوش تاروزدگرپاسخ:سلام مرسی که به وبم اومدی.تبادل لینگ کنیم..
پاسخ:سلام به اون یکی وبممم برو اون بیشتر بو عشق میده اسمش هست عاشقی کن نیما. به ادرسwww.دلتنگloxblog.com.خواستیم 2تا وبمو تو لینگات بزار مرسی.


بهروز
ساعت20:03---15 اسفند 1390
سلام عرض ادب و احترام
تشکرمیکنم ازاینکه از وبلاگم دیدن کردین و همچنین منو لینک کردین
چشم منم شما رو لینک میکنم
بابت همه چیزممنون
آرزوی موفقیت برای شما
التماس دعا


زهره
ساعت18:43---15 اسفند 1390
سلام

.

.

.

.

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ ____________________

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּدنياي خنده ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ

ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ تبادل لینک میکنی؟؟!! ִ

ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ__________________̲̲/_̲

ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ

ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞

ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ ּ ּ ּ ּ۞۞

ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ � �� �� �� �� �¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

.

.

اگه موافقی حتما خبرم کن




پاسخ:اره عزیزم با چه اسمی لینگت کنم.


sahar
ساعت16:58---14 اسفند 1390
salam webe khobi dari mamnon ke sar zadi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,ساعت 23:26 نویسنده sh |